FAQ

Pagina in opbouw!  Construction on Apple iOS 12.1
 

Verkopen jullie nog andere producten dan degene in de webshop?

 

Hebben jullie alles op de webshop in voorraad?

 


Is er een minimale afname?

Om een voordelige prijs te kunnen garanderen werken wij met minimum afnames. Deze staan vermeld bij het gekozen product. Wens je graag een uitzondering? Neem even contact met ons op en wij bekijken de mogelijkheden.


Kan ik ook onbedrukt textiel bestellen?

 

Kan ik ook zelf textiel aanleveren om te laten bedrukken?


Kan ik bij een bestelling in verschillende maten met hetzelfde ontwerp plaatsen?


Kan ik een vrijblijvende offerte aanvragen?


Wat als ik een specifieke personalisatie wens?

Wil je graag een groot logo achteraan of een klein logo op de mouw? Goed Gedrukt is flexibel en naast duurzaamheid is persoonlijke service waar wij als zeefdrukkerij in uitblinken. Aarzel dus niet om ons te contacteren voor een “afwijkend” ontwerp!


Kan ik langskomen in de showroom?


Hoe verloopt een bestelling?


Hoe lever ik mijn ontwerp aan?

Om een optimale kwaliteit en snelle leveringstermijn te kunnen garanderen, ontvangen wij ontwerpen liefst als vector en dus in een EPS-, AI- of PDF-bestand. Let op, simpelweg "opslaan als" volstaat niet!


Heb je dit niet? Geen probleem, wij helpen je graag verder. Ook volgende formaten zijn mogelijk:



Hou er wel rekening mee dat dit eventuele vertraging of extra kosten met zich mee kan brengen. Bedankt voor je begrip!

Probeer hoe dan ook afbeeldingen van een zo hoog mogelijke kwaliteit (300 DPI) te gebruiken. Als je ons een vectorbestand toestuurt, let er dan op dat je de lettertypes omzet in contourlijnen. Ook ontvangen wij deze liefst in PMS-kleuren.
Programma's als Excel of Powerpoint raden we sterk af omdat deze niet gemaakt zijn voor grafisch werk.

Uiteraard controleren we het aangeleverde bestand vóór druk en contacteren we je bij vragen of problemen! Pas wanneer je 100 % tevreden bent over de proefdruk beginnen we er effectief aan.

Klinkt dit alles nogal verwarrend? Geen ons dan zeker een seintje!

 

In hoeveel kleuren kan er worden gedrukt?

Wat zijn pantone-, RGB- en CMYK-kleuren en welke gebruik ik?


Kan ik een afbeelding van het internet gebruiken?

 

Kan ik grafische hulp krijgen voor mijn ontwerp?

Dat kan zeker! Gepaard gaand met bedrukking op maat helpen wij je ook graag verder als je bijvoorbeeld een idee hebt maar geen concreet ontwerp, of als je ergens (ontwerp)hulp bij nodig hebt.


Op welke manieren kan ik betalen?

 

Is betalen veilig?

Ja, wij werken met Multisafepay. Deze partij verzorgt via een beveiligde https-verbindingde de betaling. Deze wordt in een frame geladen om de veiligheid te waarborgen.
 

Wat is de standaard leveringstermijn?


Kan ik mijn bestelling annuleren?


Wat als ik niet tevreden ben?


Waar kan ik terecht met vragen, suggesties en klachten?

Heb je advies nodig of zit je met een probleem? Aarzel niet om ons te contacteren! Telefonisch zijn we elke weekdag bereikbaaer tussen 09u00 en 17u00 op het nummer +32 3 658 58 62. Je kan je vraag ook altijd mailen naar info@goedgedrukt.be. We helpen je zo snel mogelijk verder!


Kan ik de bedrukte kledingstukken gewoon wassen?


Werkt Goed Gedrukt met duurzame stoffen en producten?